Testuj Yamahę R7 na torze. Yamaha R3 też będzie na Ciebie czekała
Pomiar czasu, opieka instruktorów, kontrolowane warunki. Do tego motocykle Yamaha R7 i Yamaha R3 dostępne na miejscu do testowania. Zobacz track day, jakiego jeszcze u nas nie było.
ZAPISZ SIÄ TUTAJ ! >>
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeWitam! Masz sporo racji kolego...ale .. Druzgocąca prawda jest taka ze bardzo duży odsetek serwisów motocyklowych bazuje na niewiedzy i jak polskie wybrzeże na ... sezonowości. Pomijam wszechwiedzych klientów, ale wciskanie usług niepotrzebnych, naciaganie jest faktem.wiele napraw wynika tez z braku wiedzy- przykład- serwis- łańcuch o jedno oczko przesunięty w zefirze- rozebranie silnika bo korby pewnie...( Zachodniopomorskie bez nazwy) Umawiasz sie na wymianę łańcucha roz. Dostajesz wycenę-900zl Przyjeżdżasz na odbiór 30 dni później bo coś ciqgle- rachunek 1500 Putanie do szefa dlaczego nikt nie dzwonił??? A ku...ro i tak trza bylo zrobic - i tak malo bo sie narypali nie wiedzieli ze gwinty szpilek od napinacza byly slabe ect. Ok wychodzą czasami w starszych moto dziwne pajacyki- ale. Notoryczne co serwis niespodzianki burzą zaufanie Osobiście mam Ducati różne modele od lat i stwoedzam- te moto psują sie jak kazdy- ale często niszczyła je niewiedza mechaników i IGNORANCJA. Myślałem ze czas mechaników Zbyszkow podwórkowych sie skończył- niestety nie Wielu z nich poprosty ma teraz kafelki na podlodze i podnośnik z dotacji- ale charakter dziada został ( pracowałem jak handlowiec prrzy serwisie motocyklowym) wiem kto w markowym miejscu potrafi robić i co muso robić zeby miec kase na autoryzację kompa. Nasz biznes opiera sie na pasji- dlatego łatwiej zaufać- przecież tez motocyklista!! A biznes ro nie kolega z podwórka niestety- warto wspoerac się adresami w województwach serwisami które sa sprawdzone- wtedy dziady nie przetrwają i takie artykuły nie będą potrzebne.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza